כל הדרכים לשמירה על איכות חיים באמצעות איתור נזילות מים

שמירה על איכות חיים באמצעות איתור נזילות מים

שירות איתור נזילות מים בבית הינו למעשה הליך יעיל ביותר לשמירה על איכות חיים וערך הנכס בפועל. בעוד רוב האנשים מאמינים כי מדובר רק במפגע אסתטי חלקם, מרגישים את הנזק על בשרם. נזילות מים עלולה לפגום לא רק "ברהיטי הבית" היא עלולה לא פעם להזיק גם לבריאות.  החשיבה הזו כי מדובר בבעיה אסתטית, גורמת לא פעם לדחיינות אצל האנשים שממשיכים "להרשות לעצמם" לחיות בתנאים שאינם תנאים, מסכנים את בטיחותם, בריאותם וכך גם את כל בריאות דיירי הנכס שליד. אז בין אם אתם עומדים לפני מכירתו של הנכס או שפשוט שואפים לחיות ברמת חיים ראויה, אולי כדאי לכם לשים לבעיית הלחות סוף. כפי שהבנתם, למים יש את האפשרות לצור הרס ענק ומנזק קטן להפוך למפגע גדול יותר. האם גם אתם חושדים כי בעיית הנזילות הולכת וגדלה? אם כן, יש בהחלט דברים שלא ייעלמו עם קצת טיח וסיד. הגיע הזמן להפסיק ולדחות בעיה שיכולה להפוך מקטנה לגדולה יותר. במאמר הבא, תוכלו לגלות בעצמכם למה חשוב לשים סוף לבעיה באמצעות איתור נזילות מים ובפרט אם אתם עומדים לפני מכירת הנכס. רוצים לחיות ברמת חיים מכובדת? חשוב שלא תוותרו על קריאת המאמר שלפניכם ובכדי שזה לא יקרה גם לכם, הנה כמה דברים אודות גילוי נזילות ולחות בזמן!

בדק בית לפני מכירת דירה – איתור נזילות מים בקיר

אז למה איתור נזילות מים כחלק מבדק בית קריטי ביותר למכירת או השבחת הנכס שלכם? הסטטיסטיקות האחרונות מעידות חד משמעית כי יותר ויותר אנשים מוותרים על שלב החתימה, כשהם מגיעים לבית נזקי רטיבות. הקונים מגיעים, רואים את הקורוזיה, מריחים את הריחות הלא נעימים וכך גם את הפרקטים הנפוחים (כשיש כאלו בסביבה). מרגע שהם רואים את זה הם מתחרטים ועוברים אל המתווך/ או מוכר הנכס האחר- זה שדאג לעשות את בדק הבית שלו מבעוד מועד. נזקי מים ולחות הם לא רק נקודתיים אלא מעבר לכך, אם ניסתם לבצע זאת לבד או באמצעות המחיר המוזל, ייתכן ותהיו בבעיה שלא תהיה לה פתרון עתידי. במקום זאת, העזרו עוד היום  במקצוענים שלא רק יקצרו לכם את ההליכים  אלא גם ייעלו את הדרך!

איך עושים בדק בית לפני מכירת נכס?

  • חשוב לדעת, נזילות בקיר יכולה להיווצר גם בבית חדש וגם בבית ישן ולכן, בדק הבית קריטי ביותר כבר בשלב הראשוני להיוועצות/ פגישה ולכן, במסגרת קנייה או רכישה של נכס חדש או ישן, חשיבות ביצוע איתור נזילות מים בקיר גדולה מהרגיל.
  • את הנזילות בקיר ניתן לאתר בכמה וכמה אפשרויות, אחת מהן הינה באמצעות פעולתה של המצלמה הטרמית. חושדים כי משהו אינו כשורה? בשלב זה יש לפנות אך ורק למקצוענים, הם כבר ינגישו את הכלים הנדרשים במטרה לעלות על הבעיה מבלי מבלי לפלוש או לפגום בנכס עצמו.

מהן הסיבות העיקריות להיווצרות נזילות ובעיית לחות גבוהה?

את נזילות המים לא ניתן לראות, זאת הסיבה לכך כי רוב האנשים ניגשים לבעיה שהיא כבר בממדי ענק. פתאום חשבון מים גדול מדי, קורוזיה, יובש, ריחות לא נעימים ואפילו פרקט נפוח שלא נראה כמו בעבר.  משהו בהחלט לא תקין בבית, אבל כאשר ניגשים לזה, גם הנזק גדול יותר וכך גם עלות תיקונו. לבעיית הנזילות יש לא מעט סיבות, אלו יכולים להיות צינורות חלודים, אבל גם סתימות בצנרת, בעיות במרזבים ואיטום מבנה כושל מלכתחילה. איטום לא מספק, מחלחלים פנימה מי גשם, חודרים אל הקיר של הבית וההמשך כמו ידוע מראש. א' שגר ליד הים מספר על בעיה דומה, הבית שלו נחשף לבעיית רטיבות קשה וכך גם לכתמי עובש וטחב קשים מאוד. הבעיה הגיעה גם למרפסת שלו וכשהוא גילה כי היסודות והקורות מועדים לפול, הוא הבין כי הבעיה חמורה יותר מתמיד. כאן, הוא הבין כי מדובר בסכנת חיים שמצריכה טיפול דחוף. כאמור, כמו א' יש רבים, תקרה הנספגת בכמויות גדולות של מים אף היא עלולה חלילה לקרוס על הדיירים בבית ולכן- כשיש בעיה כמו רטיבות בקיר – חשוב לבצע בדיקת מצע/ לחות בכדי לדעת מאיפה כל זה התחיל ואיך קריטי ביותר לסיים את זה מבלי שאף אדם ייפגע. לצד אותן בעיות הגורמות לרטיבות הקשה, גם מים הכלואים בתשתית הרצפה הם בעיה בפני עצמה. אותם מים המצטברים, מוצאים את מקומם דרך אותם סדקים פתוחים וכשהם אינם נמלטים והופכים כלואים, הם אלו שפוגעים ביסודות הבית בסופו של דבר.

הקשר בין סכנת חיים לבין נזילות קשה בקירות הבית

כאמור, הסיכון הגדול ביותר מתחיל ונגמר באותה חדירה שקטה של המים לבטון עצמו, זה מה שגורם לחלודה ביסודות עצמם ואז להתפוררות ומשם ישירות חלילה אל קריסת המבנה. כאשר הברזל מתפורר הוא יוצר  עיוותים במבנה, דוחף את הבטון וכך גורם גם לאותם סדקים שרואים בקירות. בזמן שרמת נזילות המים גבוהה, המים עצמם מחלחלים גם תחת הרצפה וגורמים בו זמנית לבעיה בריצוף מה שבסופו של דבר משליך גם על החיפוי של הקירות, משנה צבעם ופוגע בכל שאר האריחים. כאמור, אלו הם רק חלק מהסימנים שחשוב לתת עליהם את הדעת ולתת תרופה למכה בטרם הנזק הקטן יהפוך גדול ומסוכן יותר.

איתור נזילות מים – אל תמתינו לסכנה הבאה!

כאשר מתגלה מפגע כל כך רציני שיכול לסכן את חייכם וכך גם את חיי הדיירים האחרים- חשוב מאוד לפנות באופן מידי לבעל מקצוע על מנת שזה יפעל על פי התקן הישראלי המחויב לאיכות ובטיחות. אם פעם בעבר הרחוק, היו בעלי מקצוע- אינסטלטורים מעניקים תשובה לשירות באמצעות שבר והרס, שהרי היום השתנו הכללים. זהו, מהיום כבר לא צריך לשבור ולא לפגום בקירות בכדי להגיע למקור הנזילה. נכון להיום, הטכנולוגיות החדישות מביאות עמן את השיטות החדישות ביותר במטרה לאתר את התקלה במינימום נזקים ומקסימום הצלחה. אין ספק, הציוד הטכנולוגי המתקדם אמר את דברו והוא יודע לפעול נכון בכדי לאתר כל בעיית נזילות קשה ולהפוך אותה ממורכבת לפשוטה.  באמצעות ציוד עזר חדיש ומתוחכם העומד לרשות המקצוענים, ניתן לאתר את מקור הנזילה בקלות וכך לטפל גם בבעיה שלכם במהירות והמקצועיות הנדרשת.

בדיקת נזילות באמצעות ציוד משוכלל

האם גם אתם סובלים מבעיית רטיבות קשה בבית, רוצים למכור את הנכס שלכם אבל חוששים מתשואה נמוכה? ייתכן ויש לכם על מה! הגיע הזמן לעשות את בדק הבית שלכם באמצעות מצלמה טרמית משוכללת שיודעת לקלוט את הבדלי הטמפרטורה במקומות בהם קיים חשד כי מסתתרים מים. לזהות את האזורים הקרים, למצוא את מוקד הנזילה ולפצוח בחיים חדשים באמצעות ציוד מתאים, יעיל, ממוקד מבלי לזרוע הרס מיותר.  בסופו של דבר, בדיקת הרטיבות באמצעות המצלמה התרמית לא רק שתפתור את הבעיה אלא גם תוזיל את העלויות הכספיות של התיקון בסופו של דבר. מתכננים לשבור קירות? וותרו על הרעיון ומנעו את המהלך הזה באמצעות בדיקה אחת פשוטה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות