ייבוש תחת פרקט

טוב להיות בקשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

ייבוש תחת פרקט

התקנתם פרקט בדירה שלכם? ככל הנראה שאחד מהחששות המשמעותיות ביותר שלכם זה מקרה שבו הפרקט עלול להיהרס כתוצאה מהצפה של מים. ישנם לא מעט מקרים אשר יכולים לגרום למצב שבו הפרקט כולו יתמלא במים, וכמובן הסיכוי שלו להיהרס יכול להפוך להיות מהותי יותר ויותר. במקרים כאלה עליכם לפנות לאופציה של ייבוש תחת פרקט בתור הפתרון האידיאלי ביותר. כך תוכלו לדעת שעשיתם את מירב המאמצים על מנת לשמור על הפרקט שלכם, אך איך תוכלו לדעת כיצד לקבל את ההחלטות הנכונות? ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ כך שתוכלו לפעול בצורה רגועה ומדויקת.  

בראש ובראשונה כאשר אתם מזהים מצב שבו הפרקט שלכם ככל הנראה סובל מנזקי רטיבות, עליכם לפעול במהירות על מנת למצוא פתרון לבעיה שיכולה להיות רצינית במיוחד. פנייה אל אנשי מקצוע אשר מתמחים בייבוש תהיה הפעולה הנכונה ביותר עבורכם, כך תוכלו לדעת שאתם לא לוקחים סיכונים – ובטח לא מעמידים את הפרקט שלכם במצב שבו הוא עלול להיהרס.

פרקט הוא חומר רגיש מאוד, בטח לכמויות גדולות של מים כלואים המצטברים מתחתיו – לכן אם אתם רוצים להציל את הפרקט שלכם אתם חייבים לפעול במהירות ובאסרטיביות. להזמין את אנשי המקצוע הנכונים, וכך תוכלו להיות בראש שקט ובידיעה מלאה כי עשיתם את הבחירות הנכונות ביותר אשר יגרמו לכם להחזיר את החיים בחזרה למסלולם התקין. 

מתי תזקקו לשירות הזה?

לא בכל מצב אתם ישר צריכים לקרוא לאנשי מקצוע, בחלק מהמקרים תוכלו לפתור את הבעיות שנגרמות כתוצאה מהצפה בכוחות עצמכם. כמובן אם אתם רואים כי המצב יוצא משליטה, לא יהיה מנוס מפנייה אל אנשי מקצוע על מנת שיספקו לכם את השירות הטוב ביותר.

אם מדובר על הצפה קטנה או מצב שבו ההצפה איננה גורמת נזק לפרקט עצמו, אתם יכולים לנהל את הסיטואציה בכוחות עצמכם. כמובן שאם אתם מבינים כי המצב לא ממש פשוט, אל תיקחו סיכונים ופשוט תזמינו איש מקצוע על מנת שייבש את המים וינקז את כל המים הנמצאים בתחתית של הפרקט.

אם אתם מגלים כי כמויות גדולות של מים נמצאים מתחת לפרקט, או שהפרקט מתחיל לשנות את צורתו בגלל המים הנמצאים ממש מתחתיו – זוהי בהחלט אמורה להיות נורה אדומה שאתם צריכים לשים אליה לב. במצב כזה אתם מיד חייבים לפנות לאיש מקצוע על מנת שישאב את כל המים הנמצאים מתחת לפני השטח. ייבוש תחת פרקט זוהי עבודה של מקצוענים, ואסור לכם לעשות אותה בכוחות עצמכם מכיוון שאתם עלולים להפוך את המצב להיות הרבה יותר חמור מאשר הוא היה לפני כן.

ייבוש תחת פרקט הפך להיות בשנים האחרונות מצרך מבוקש מאוד, בעיקר בבניינים ישנים שבהם הצנרת ישנה מאוד ומקרים שבהם הצנרת הישנה נהרסת הופך להיות שכיח יותר ויותר. לכן חשוב מאוד שתהיו תמיד עם היד על הדופק, ותשימו לב לכל שינוי שעלול להדליק אצלכם נורה אדומה בכל הקשור למצב המים הנאגרים מתחת לפרקט שלכם.

כל מה שצריך לדעת

בשונה מבלטות, הסרת פרקט הינה תהליך מסובך מאוד אשר מצריך זהירות רבה. במקרה שבו צריכים לשאוב את המים הנמצאים מתחת לפרקט, ההתנהלות של איש המקצוע חייבת להיות שונה על מנת להתאים אותה לחומר הגלם שנמצא מולו. במצב כזה אסור לקדוח חורים גדולים או להרים את הפרקט כולו. דבר שכזה אמור להיות מפלט אחרון, וצריך לנקוט בכל דרך אחרת על מנת לטפל בבעיה מצד אחד, ומצד שני לא לגרום למצב שבו צריך להחליף את כל הפרקט.

הדבר הראשון שאיש המקצוע צריך לעשות כאשר מדובר על ייבוש תחת פרקט זה לבדוק את חומרת הנזילה. רק במקרה של נזילה חמורה מאוד, לא יהיה מנוס מהרמת הפרקט כולו ומתיקון הבעיה לעומק. אם מדובר בנזילה קטנה אשר לא אמורה לעשות יותר מידיי בעיות, ניתן יהיה לנקז את המים ולהשאיר את הנזילה כפי שהיא. כמובן שזוהי לא סיטואציה אידיאלית כי הבעיה לא נפתרה לעומק, אך במצב כזה תוכלו לשמור על הפרקט שלכם בצורה תקינה. ובנוסף אינכם נדרשים להרים את הפרקט כולו, דבר שבאופן טבעי יצריך מכם בסופו של יום להתקין גם פרקט חדש. מדובר בהוצאה כספית גדולה מאוד, ולכן חשוב מאוד שתהיו תמיד עם אוזן קשבת לכיוון איש המקצוע על מנת שלא תגיעו למצב שבו אותה נזילה תעשה לכם חור עמוק מאוד בכיס. במצב כזה אתם יודעים בדיוק כיצד אתם נכנסים לסיטואציה, אך אין לכם מושג איך אתם הולכים לצאת ממנה.

ייבוש תחת פרקט גם הוא שלב הכרחי מאוד על מנת שיהיה ניתן להחזיר את המצב לקדמותו. באמצעות קדיחת חור קטן באחת מפינות החדר, פינה נסתרת אשר אף אחד לא מבחין בה – יהיה ניתן לייבש את כל המים שהצטברו מתחת לפרקט. כך תוכלו לדעת שאתם עשיתם את כל מה שנדרש מכם על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. אם הבעיה לא נפתרה לעומק, אתם יכולים לפחות להתנחם בעובדה כי קניתם לעצמכם כמה שנים של שקט עד שהמצב יביא אתכם לסיטואציה כמעט זהה – והפעם תצטרכו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בהתאם לסיטואציה.

עומדים לבחור איש מקצוע שיספק לכם ייבוש תחת פרקט? כך תעשו זאת נכון!

הפזיזות היא מהשטן, בטח כאשר מדובר על בחירת איש המקצוע שילווה אתכם בתהליך של ייבוש הקרקע שנמצאת מתחת לפרקט. עליכם לדעת לבחור באיש המקצוע הנכון ביותר עבורכם המתמחה בשירות של ייבוש מבנים,איש מקצוע שמצד אחד יספק לכם את השירות הטוב ביותר ומצד שני ידאג לתת לכם מחיר הוגן אשר לא ישתמע לשתי פנים. לכן אל תהססו לקבל החלטות מהירות אשר בסופו של יום עלולות להתברר בתור החלטות שגויות אשר עלו לכם לא מעט כסף מכל סיבה שהיא.

ראשית הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כאשר אתם בוחרים איש מקצוע שיספק לכם שירות של ייבוש תחת פרקט זה את הניסיון שלו. אנשי מקצוע לא מנוסים יכולים לגרום להרבה יותר נזק מאשר תועלת בראייה לטווח הרחוק. לכן אם אתם רוצים שקט נפשי, אסור לכם לקחת סיכונים כי זה יוביל לכך שבעתיד תצטרכו לעשות שוב בדיוק את אותו הייבוש ובדיוק בגלל אותה הבעיה.

בנוסף כאשר מדובר על ייבוש תחת פרקט, המחירים יכולים להיות קצת שונים בין אנשי המקצוע השונים. לכן חשוב שתבדקו לעומק את העלויות על מנת שתוכלו לבחור באיש המקצוע שיספק לכם את התמורה הטובה ביותר בהתאם לעלויות הסופיות. אסור לכם לפנות לאיש מקצוע מבלי לדעת מהן העלויות שלו, זוהי יכולה להיות סיטואציה שבה תצטרכו להתחייב ולקחת שירות שאינכם מסוגלים לעמוד בו מבחינת התקציב.

דבר שלישי ואחרון זה כמובן הזמינות של אותו איש מקצוע. כאשר מדובר על ייבוש תחת פרקט לזמן יש תפקיד מרכזי, ואם תבחרו באיש מקצוע עם לוח זמנים צפוף – זה יהיה מאוד בעייתי עבורכם. תבחרו רק באנשי מקצוע שיכולים לספק לכם פתרון מידיי לבעיה שממנה אתם סובלים.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות