איתור נזילות בצפון

טוב להיות בקשר

איתור נזילות בצפון

זה ממש לא משנה, אם מדובר בעונת החורף או הקיץ, נזילות קיימות בכל עונות השנה ואתם, חייבים להיות ערניים ועם יד על הדופק, היות ובעיות נזילה, יכולה לקרות בנכס חדש או ישנה והסיבות לה הן רבות ומורכבות. אם אתם גרים בצפון ואתם שמים לב כי חשבון המים הינו מנופח בהרבה  ממה שהיה בחשבון האחרון, הזמינו איתור נזילות בצפון, כאשר חברת האינסטלציה משתמשת בציוד משוכלל המתאים לבדיקות השונות. ישנו מכשור משוכלל המתאים לבדיקות ואיתור של נזילות בפנים הבית וישנם מכשירים משוכללים המתאימים לאיתור מחוץ למבנה, כגון בחצרות ובמערכת הביוב. הנתונים מראים, כי רוב המבנים בישראל, סובלים מנזילות. הבנייה ברץ וכן בניית התשתיות בדירות ומבנים רבים אינה מקצועית ולכן התוצאות לא תאחרנה לבוא, כשאר נזילות יתחילו לגרום לרטיבויות ונזק למבנה.

איתור נזילות תחת הרצפות

אם הבחנתם בשינוי של גוון הרצפות, או שהרצפות זזות ממקומן, ייתכן מדובר במים שכבר עברו את מצע החול והשומשום. איתור נזילות בצפון מהווה פרמטר חשוב, במיוחד אם הנזילה היא תחת הרצפות. יש לייבש היטב את האזור וכן, רטיבות מהרצפות עולה מעלה לכיוון הקירות. חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה, צריכה לשים לב, כי לא יישארו מים כלואים לאחר הטיפול ולכן הייבוש הינו הכרחי במקרים אלה. הרטיבות המגיעה תחת לרצפות, יכולה לעשות שמות ולפגוע בריהוט הבית בשטיחים, במטבח, בגרימת נזק למשקופי הדלתות בבית ועוד. הזנחה של נזילה, תגרום להוצאות כספיות גבוהות מאוד ולכן, יש לבצע בדיקה קבועה אחת לשנה באמצעות ציוד תרמי, אשר יגלה את הנזילות בזמן הנכון.

כיצד מצלמה תרמית פועלת לגילוי נזילות?

כאשר חברת אינסטלציה  משתמשת בכלי כגון מצלמה תרמית למטרת איתור נזילות בצפון במבנים השונים, המצלמה למעשה קולטת את הבדלי הטמפרטורה של המים ותציג אותה בגוונם השונים. המים החמים, פשוט ידלפו מחוץ לצנרת ויחממו. השוני נראה במצלמה באופן מידי והאינסטלאטור מגלה מיד את המקום אשר ממנו נובעת הנזילה. הנזק יהיה קטן, היות והדיוק של האיתור יגרום לכך שהתקלה תתוקן ללא נזקים רבים. יש לפנות לחברה בעלת שם ומוניטין המתמחה בכל בעיות האינסטלציה כמו חברת נוזל, אשר מדייקת ומקפידה בנושא כמו איתור  נזילות בצפון ובזאר האזורי בישראל. החברה מחזיקה בצוות מיומן של עובדים מוכשרים, אשר יודעים לתקן את התקלה מיד עם זיהויה באמצעות המכשיר המשוכלל לאיתור וגילוי נזילות. החברה מעניקה אחריות בכל עבודותיה ומחירים סבירים.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות