איתור נזילות במודיעין

טוב להיות בקשר

איתור נזילות במודיעין

רטיבות בקירות, הינה תופעה מוכרת שמאפיינת בתי אב רבים בישראל. גם איטום לא נכון יכול לגרום להופעה של כתמי רטיבות בקירות ואם לא תמצאו לכך פתרון, הנזק רק יחמיר. לפעמים ישנם מקומות בבית שיש בהם רטיבות ולכן באזור זה, יש לבצע איתור נזילות במודיעין, במקרה ואתם גרים בעיר זו. לרוב אנשים מגלים ריבות מאוחר ולאחר שכבר המים חדרו וחלחלו לאזורים רבים בקירות. ישנה לעומת זאת, רטיבות שעולה כלפי מעלה והיא נקראת "רטיבות קפילארית". אם המעטה החיצוני של הבית אינו איכותי או שהוא ישן הקירות פשוט יספגו את המים. כאשר אתם מבחינים בבועות קטנות בקיר או בכתמים כהים, אשר מראים על עובש, פנו מיד לחברת אינסטלציה ידועה שעוסקת באיתור ותיקון נזילות.

איתור נזילות לפני רכישת בית או דירה

אנשים רבים, נוטים להשתמש היום בחברות אשר מתמחות בתחום של איתור נזילות מודיעין ושאר הערים בארץ. איתור זה הינו מעולה, היות והמצלמה הטרמית ומכשור תרמי נוסף למטרה זו, מוציא דו"ח מפורט לגבי התיקון, כך שניתן יהיה לחשב את העלויות ולהתמקח עם בעל הנכס לפני הרכישה. גם בתים שאנשים גרים בהם שנים או דירות, היום כבר נהוג להזמין לבדיקה שגרתית מאתר נזילות, כך שניתן יהיה להיות בטוחים שאין נזילות או אפילו לאתר נזילות סמויות שעדיין לא הבחנו בסימניהן. ישנם סימנים באזורים השונים בבית או בדירה כגון סימני רטיבות באזור התקרה, מה שראה על בעיות איטום. בכל מקרה, הציוד התרמי המשוכלל הנמצא ברשותן של חברות אינסטלציה אמינות וותיקות, מסייע בדיוק רב של איתור הנזילה. הנזק בתיקון יהיה מזערי, הודות לדיוק הרב של מכשור זה.

נזילות ורטיבויות? – זה התחום שלנו!

כשאר אתם מחפשים חברת אינסטלציה, מומלץ כי תשוו מחירים ואם ישנה תחרות בין חברות האינסטלציה הרבות, אל תפתו למחיר הזול ביותר, היות ואולי תתפתו לחברת אינסטלציה חדשה בתחום שאין לה הרבה ניסיון ואז התשלום על תיקון זה יהיה כפול וחבל. יש לפנות אל חברה מומלצת וותיקה שעורכת בדיקות בדיוק וקפדנות רבה, כמו חברת נוזל, אשר מחזיקה הן בציוד איכותי ומשוכלל והן בצוות מיומן. החברה מעניקה אחריות על האיתור והתיקון ומציעה ללקוחותיה הרבים שירות איתור נזילות ותיקונן בפריסה רחבה בארץ.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות