איתור נזילות במצלמה טרמית חיפה

טוב להיות בקשר

איתור נזילות במצלמה טרמית חיפה

אחד הדברים שיכולים להעסיק כל אחד מאיתנו הוא נזילות ורטיבויות בבית או בבית העסק. לא ניתן לנהל אורח חיים תקין ללא תשתית מים תקינה וכן, נזילות באזורים השונים בבית, על אחת כמה וכמה שהן סמויות, תגרומנה נזק רב למבנה ולפעמים אפילו לנזק בלתי הפיך אם הנזילה כבר חלחלה זמן רב ולא התגלתה בזמן. ניתן לראות נזילות כאשר הקירות בבית מתקלפים, כתמים בגוון כהה על הקירות או בתקרות אשר מראים כי כבר קיים עובש שהוא אגב, מסוכן מאוד לבריאות וגורם לפגיעה בדרכי הנשימה ולמחלות כמו אסטמה. לעיתים מדובר באיטום לקוי מהגג, כאשר המים מחלחלים ואתם עשויים לחשוב כי מדובר בצנרת פגומה שהבלאי כבר מראה בה סימנים, אך על מנת להסיר חשש מלבכם, יש לפנות לחברה העוסקת בתחום של איתור נזילות במצלמה טרמית חיפה.

חשים בלחץ מים נמוך? – רוב הסיכויים כי מדובר בנזילה

ישנם סימנים שונים שיש לתת עליהם את הדעת, כאשר החשד הוא לקיומה של נזילה ממערכת המים. ראשית הלחץ בברזי המים הינו נמוך. דבר זה מראה על פיצוץ באחד מהצינורות. ניתן יהיה לבדוק בדיוק רב את איתור הנזילה ומהיכן היא למעשה נובעת, ע"י איתור נזילות במצלמה תרמית חיפה, במידה ואתם גרים בעיר זו. מערכת המים נמצאת בקירות הבית ותחת הרצפות, כך שבאמצעות ציוד משוכלל כגון מצלמה תרמית, ניתן יהיה לצלם מבעד לקירות, כשאר המצלמה התרמית אשר עובדת על אינפרה אדום, תראה הבדלי טמפרטורות, מה שמראה בדיוק היכן קיימת הנזילה.

היתרונות הרבים בשימוש חברת אינסטלציה במכשור מתקדם כגון מצלמה תרמית

היתרונות הרבים של שימוש בציוד משוכלל כגון איתור נזילות במצלמה תרמית חיפה, הינם חיסכון של כסף וזמן. בזמנו האינסטלטורים, היו חוצבים בקירות, על פי ניסיונם, אך החציבות היו רבות והנזק של שיפוץ הקירות היה רב ומיותר לציין גם את חמרי הבנייה שהיו פזורים בבית כתוצאה משבירת הקירות או הרמת הרצפות וכן, השיפוץ עצמו להחזרת הבית לקדמותו. באמצעות מצלמה תרמת ניתן יהיה לחצוב בדיוק באזור שבו התגלתה הנזילה, כשאר הנזק הוא מזערי. התיקון נעשה מהר ועל הצד הטוב ביותר. יש למצוא חברת אינסטלציה אמינה, כגון חברת נוזל, אשר עוסקת שנים רבות התחום, מחזיקה בציוד איכותי ומשוכלל, מחזיקה בצוות אמין של בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה ומעניקה אחריות על עבודותיה.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות