איתור נזילות במצלמה טרמית מודיעין

טוב להיות בקשר

איתור נזילות במצלמה טרמית מודיעין

זה ידוע, כי נזילות מים גורמות לנזקים גדולים, חשבונות מים גבוהים וכן, נזקים לטיח ולצבע, לריצוף ולחיפוי הקירות. גם עובש ופטריות נגרמים בשל נזילות ועלינו לדעת, כי נזילות מים אינן נעלמות מעצמן. אל תחכו כד שייגרם נזק שיפגום בתשתית המבנה, כי אם אתם גרים במודיעין, יש למצוא חברת אינסטלציה, אשר מתמחה במושא של איתור נזילות במצלמה תרמית מודיעין. קיימים שני סוגים של נזילות, האחת סמויה והשנייה גלויה. כאשר מדובר על נזילה סמויה, קשה יותר למצוא אותה ולכן יש צורך בציוד משוכלל, כגון מצלמה טרמית, כשאר מדובר על נזילות הנמצאות בחלק הפנימי של בית כשאר הצנרת נמצאת מאחורי הקירות או מתחת לרצפות הבית.

לא תמיד מקורן של הנזילות הן באזור הרטיבות בקיר

אם אתם מבחינים ברטיבות על מקום בקיר מסוים בביתכם, תתפלאו לדעת שאין זה אומר כי הנזילה נמצאת באזור זה. המים חמקמקים מטבעם ומתפרצים באזור שקל להם להתפרץ. טכנולוגיה של איתור נזילות במצלמה טרמית מודיעין ובשאר האזורים ברחבי הארץ, מאפשרת איתור מדויק של הנזילה, כאשר האינסטלטור מצלם אזורים רבים בבית, תוך כדי שהוא עובר עם המצלמה על כל הקירות וברצפות. הנתונים של המצלמה, יראו את הבדלי הטמפרטורה וכך ניתן יהיה להצביע על מקור התקלה. היתרון בצילום התרמי שהדיוק באיתור, יגרום לכך שניתן יהיה לחצוב רק מעט בקיר או להרים כמה מרצפות בודדות, מה שיפחית את הנזק ויגרום לתיקון להיערך תוך זמן קצר.

כלי רק עוצמה אשר מדייק באיתור הנזילות – המצלמה התרמית

חברות אינסטלציה גדולות ומוכרות, רוכשות את הציוד המשוכלל ביותר והצוות, עובר הכשרות בתחום. כשר הציוד התרמי הינו איכותי ויקר, הדיוק יהיה קפדני יותר. רק איש מקצוע בתחום, ידע, כיצד ניתן לקלוט את הנתונים שהמצלמה מעבירה, לתרגם אותם ולהסיק בעצמו את המסקנות. ציוד זה, מקנה חיסכון בכסף ובזמן וניתן יהיה לגלות נזילות במרתפים, בחדרים רטובים, כגון חדרי האמבט והמטבח, איתור נזילה בשל איטום כושל ועוד. אחת החברות מוכרות אשר  מציעה את שירותיה בפריסה נרחב, הינה חברת נוזל, הנחשבת לחברה ותיקה ואמינה,אשר בודקת בקפדנות ובמקצועיות איתור נזילות במצלמה תרמית מודיעין ובעוד אזורים בים בארץ. החברה מבצעת תיקון מדויק, כזה הנמשך לשנים כאשר היא מעניקה אחריות מלאה על תיקוניה.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות