איתור נזילות בדרום

טוב להיות בקשר

איתור נזילות בדרום

באזור דרום הארץ, ישנם בתים, דירות ובעלי עסקים רבים שסובלים מבעיה של נזילה בקירות המבנה, תחת הרצפות או אפילו בחצר הבית. נזילות עשויות לשגע כל אחד מאתנו. ליקויים מסוג זה קשים לאיתור ולעיתים כלל לא נדע עצם קיומם, אפילו כאשר נמצא במרחק נגיעת יד מהאזור המדובר.  טיח שמנותק בחלקו מן הקיר, מים כלואים מאחורי חיפויי קרמיקה, שיש, אבן, פסיפס וכדומה –  לעיתים תכופות אינם נראים לעין המתבונן גם כאשר הוא עומד ממש מול הבעיה. הצילום התרמי יוכל להצביע עבורנו במדויק על אותם אזורים אשר עליהם עלינו לתת את הדעת. ניתן לאתר מקומות בעלי ספיגה גבוהה של רטיבות, לגלות סדקים נימיים ספוגים / מעבירי רטיבות ולבצע בהתאם עבודות איטום או שיפוץ נחוצות.

מיכשור

סריקה במצלמה טרמית לצורך גילוי ליקויים ולצורך הערכת היקף העבודות- לפני תחילת  בצוע שיפוץ חיצוני , תחזיר את השקעתה פי כמה, במיוחד כאשר נביא בחשבון את העלות הכוללת של שיפוץ חיצוני, שהיא תמיד גבוהה. כפועל יוצא גם יחסכו ויכוחים וסכסוכים מיותרים בין קבלני שיפוצי חוץ לבין בעלי נכסים, כגון במקרה בו מתגלה רק בשלב מאוחר של העבודות, שיש צורך בקילוף שכבות טיח שלמות, דבר שלא היה מחושב מלכתחילה במחיר העבודה.    

מכשיר לגילוי נזילות משלב גלאי-קרינה עם עדשה, ומספק עבורנו מראה חזותי של  קרינת האנרגיה האינפרא-אדומה הנפלטת  מן העצמים השונים. 

המכשיר פועל כך שגלאי הקרינה מזהה את כמות הקרינה הנפלטת מן העצם. כמות הקרינה מתורגמת  לטמפרטורה המדויקת של אותו עצם ותמונה חזותית של הנתונים מוצגת עבורנו על גבי מסך התצוגה של המכשיר.

במילים אחרות

במילים אחרות, המצלמה מאפשרת לנו "לראות" חום.

מכאן גם שמה – "מצלמת חום" (תרמי = חום) או – "מצלמה תרמית".

מצלמות תרמיות מסוגלות להנפיק עבורנו "תמונות חום" מדויקות מאוד, בטווח טמפרטורות רחב, אשר כלל לא  ניתן להבחין בהן  בעין האנושית. מתקבלת תמונה חזותית המשקפת את הבדלי הטמפרטורה בין העצמים השונים שבתמונה.  איכות הנתונים ואיכות התמונה, תלויים באיכות המיכשור בו נשתמש. להלן דוגמה של צילום תרמי של מבנה כפי שהוא מוקרן על גבי מסך המכשיר. (התמונה באדיבות ויקיפדיה).  המספרים בסקלה הימנית מייצגים את הטמפרטורה של העצמים הנראים בתמונה, בהתאם לצבע בו הם מוצגים.

אנחנו

חברת נוזל, הינה חברה וותיקה, אשר משקיעה מאמצים רבים בביצוע של בדיקות יסודיות וקפדניות, כאשר היא עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית. השירות הינו מקצועי, אמין ואדיב, כאשר החברה נוקטת בגישה מקצועית, תוך שימוש בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף. כך שאתם יכולים להיות שקטים בכל תקלה קיימת וסיום מוחלט של בעיית רטיבות ולחות על הצד הטוב ביותר.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות