איתור נזילות באשדוד

טוב להיות בקשר

איתור נזילות באשדוד

באמצעות הטכנולוגיה של היום ניתן לטפל בתקלות כמו נזילות ורטיבות בקיר ללא גרימת נזק למבנה. כתמי עובש וריח לא נעים מעיד ברוב המקרים על נזילה שצריך לתקן. במקרים הללו יש ליצור קשר עם חברה המתמחה באיתור נזילות באשדוד ולדאוג לכך שהחברה מחזיקה בציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור הנזילות ללא גרימת נזק למבנה. את הנזילות מומלץ לאתר מוקדם ככל האפשר על מנת למזער את הנזקים בתשתיות הבית, בצינורות, קירות ובעמודים התומכים. התיקון ואיטום המבנה דואג לכך שהמבנה יתמודד בצורה האופטימלית מול נזקי המים לאורך זמן.

תיקון צנרת המים ללא הרס

נזילות מים מחייבות טיפול זריז ואפקטיבי. בימים עברו, אחת הבעיות העיקריות היו איתור הנזילה וזאת היה נעשה באמצעות קידוחים בקירות. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, נמצאים בידינו כלים טכנולוגיים חדשניים לאיתור נזילות. התיקון מתבצע בעזרת מערכת ייחודית לתיקון הצנרת מתוך הצינור. כלומר, מחדירים לתוך הצנרת התקולה, מערכת אשר מאתרת את מקור הדליפה ואוטמת אותה בעצמה. בשיטה זו לא נדרש פירוק תשתיות וחפירות בכדי להגיע לדליפה ולתקנה. איתור הנזילה מתבצע באמצעות המצלמה הטרמית המאפשרת זיהוי מיקום חדירת המים, איתור הרטיבות בקירות וברצפה ומציאת כשלים באיטום. למים יש השפעה עצומה על התשתיות והמבנים, לכן יש צורך בתחזוקה לשמירה על תקינות המבנה ברמה גבוהה לאורך זמן.

בעיות איטום במרפסת

באמצעות המצלמה הטרמית, אנו יכולים לבצע מיפוי של כלל הכשלים באיטום שטח המרפסת, ולאתר את מיקומו המדויק של נתיב חדירת המים, למצוא היכן יש מים כלואים מתחת לריצוף ולתקן את הכשלים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת אשר אנו מחזיקים, כלל התיקונים מתבצעים באופן שיטתי ונקודתי, ללא צורך בפירוק שטחים מיותרים במרפסת.

חדירת מים למבנה מהגג

באשדוד, גשמי החורף עלולים לגרום לנזק בתשתיות במידה והמבנה אינו ערוך למי הגשמים. זאת, עלול להביא לחדירת מי הגשמים אל תוך הבית ולפגוע באיתנות המבנה ועלול לגרום לנזק בריאותי לדיירי הבית. בסיטואציה כזו, נצרך טיפול איכותי ויעיל למניעת חדירה של מי גשמים מהגג לקירות ולתקרה.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות